Meniu
Your Cart
Utilizăm fișiere tip cookie pentru a vă asigura cea mai bună experiență pe site-ul nostru. Dacă veți continua să utilizați acest site, presupunem că sunteți de acord de aceasta.

Termeni & Condiții

 

Următorii termeni, explicaţi mai jos şi condiţiile generale, detaliate în continuare, se vor aplica fiecărui transfer de produse dintre Vânzător şi Cumpărător, cu ajutorul magazinului electronic www.delicateselarisa.ro. Cumpărarea produselor de pe acest site, prin lansarea de comenzi online, implică acceptarea următorilor termeni şi condiţii. Clienţii, care pot fi persoane fizice sau juridice confirmă că au citit şi acceptat aceşti termeni li condiţii prin accesarea şi logarea la la magazinul online. Accesul la site pentru orice persoană este restricţionat şi logarea la acest site nu oferă dreptul de a copia sau reproduce articole, produse, fotografii, date. Termenii şi condiţiile pot fi modificate, upgradate de către SC. Paine la Larisa SRL.

Conţinutul site-ului se referă la totalitatea informaţiilor prezente aici, care pot fi accesate cu ajutorul unui dispozitiv hardware şi software.

Următorii termini se defines în baza Ordonaţei de Urgenţă 130/2000, privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă, cu modificările aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 şi OUG 174/2008. În plus, ca bază legală stă şi OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii.

 

1. Informaţii generale

Comerciant – Persoană juridică ce acţionează în cadrul activităţii sale comerciale oentru executarea contractelor care intră sub incidenţa prezentei ordonanţe.

Delicatese Larisa - SC. Paine la Larisa SRL., cu sediul în Fălticeni, Str. Livezilor, nr. 7, organizată în baza legii române:

Registrul Comerţului J22/547/2014

Cod unic de înregistrare RO32983472

Capital social: 200 de lei

Locul unde se desfăşoară activitatea comercială online: site-ul/domeniul www.delicateselarisa.ro

 

2. Contract la distanţă

Contractul de furnizare de produse, încheiat între comerciant, SC. Paine la Larisa SRL şi consumator, persoană fizică sau juridică, în cadrul sistemului de vânzare online, fără prezenţa fizică simultană, organizat de către comerciant www.delicateselarisa.ro, care utilizează în mod exclusiv, înainte şi la încheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicaţie la distanţă, prin newsletter, e-mail, facebook, pagină web. Comerciantul transferă proprietatea produselor consumatorului, care se angajează să plătească preţul integral al acestora.

În cazul comenzilor online, profesionistul transmite informaţiile necesare folosind un limbaj simplu şi inteligibil.

 Profesionistul se asigură că, atunci când consumatorul face comanda, acesta din urmă recunoaşte în mod explicit că această   comandă  implică o obligaţie de a plăti.

Site-urile comerciale indică clar şi lizibil, cel mai târziu la începutul procesului de formulare a comenzii, dacă se aplică vreo restricţie în ceea ce priveşte livrarea şi care sunt mijloacele de plată acceptate.

Înainte ca un contract, altul decât un contract la distanţă sau un contract în afara spaţiilor comerciale, sau orice ofertă similară să producă efecte obligatorii asupra consumatorului, profesionistul, SC. Paine la Larisa SRL,  trebuie să  îi furnizeze consumatorului următoarele informaţii în mod vizibil, lizibil şi uşor de înţeles, în cazul în care respectivele informaţii nu reies în mod evident din context:

a)              preţul total al produselor cu toate taxele incluse sau, în cazul în care preţul nu poate fi calculat în avans în mod rezonabil dată fiind natura produselor sau a serviciilor, modalitatea de calcul al preţului şi, după caz, toate costurile suplimentare de transport, de livrare sau taxele poştale sau, în cazul în care acestea nu pot fi calculate în avans în mod rezonabil, menţionarea faptului că aceste costuri suplimentare ar putea fi suportate de consumator;

Înregistrează-te ca şi client nou sau loghează-te cu datele tale în contul deja creat, selectează în coş produsele preferate, care sunt prezentate cu imagini, detalii tehnice şi preţuri cu TVA şi apoi finalizează comanda. Comanda va fi trimisă doar după confirmarea acesteia. Facturile se emit atât pentru persoane fizice, cât şi pentru persoane juridice.

b)              după caz, modalităţile de plată, livrare şi executare, data până la care profesionistul se angajează să livreze produsele sau să presteze serviciile şi politica profesionistului de soluţionare a reclamaţiilor;

Plata corespunzătoare comenzii se face ramburs în momentul în care se primeşte pachetul. A doua opţiune de plată este  prin transfer bancar sau plata online, 24 Banking în contul IBAN al firmei Paine la Larisa pe baza facturii emise. Preţurile exprimate pe site conţin TVA. Preţul final, pe care clientul îl plăteşte nu are inclus şi costul transportului, care se achită numerar în momentul primirii coletului, în funcţie de greutatea acestuia.

La comenzi de peste 400 de lei, transportul este gratuit. Transportul gratuit nu se calculează şi la produsele aflate la promoţie.

Livrarea produselor comandate se face prin Fan Courier în maximum 3 zile lucrătoare de la confirmarea acesteia sau în cazul produselor mai voluminoase, etajere, suporturi, timpul de livrare poate fi până la 8 zile lucrătoare. Costul este de 17,28 lei, TVA inclus, pe kilogram + 1, 08 lei kilogramul adiţional.  Transportul se achită în momentul livrării pachetelor către firma de curierat. Pentru a verifica aria de acoperire a firmei de curierat, accesează link-ul următor: http://www.fancourier.ro/download/locatiiFAN.pdf.

c)              în plus faţă de o menţiune a existenţei unei garanţii legale de conformitate pentru produse, existenţa şi condiţiile privind serviciile postvânzare şi garanţiile comerciale, după caz;

În caul în care nu eşti mulţumit de produsele Paine la Larisa, poţi returna comanda în termen de maxim 14 zile lucrătoare de la data primirii acesteia, urmând ca suma de lei corespunzătoare comenzii să fie returnată în maxim 14 zile de la reprimirea produselor prin curier, într-un cont bancar specificat de client. Costurile de livrare/returnare în acest caz sunt suportate de Paine la Larisa.

Pentru procedura de retur sunt necesare datele de logare ale utilizatorului şi numărul comenzii/facturii pentru a putea dovedi achiziţionarea produselor. Produsele aflate la promoţie nu se returnează.

 

3. Consumator

Orice persoană fizică sau grup de personae fizice constituite în asociaţii, care, în executarea contractelor care intră sub incidenţa prezentei ordonanţe, acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale.

Consumatorul trebuie să primească în scris, pe e-mail, confirmarea recepţionării comenzii, disponibilitatea acestora, factura proformă sau suma datorată produselor comandate şi data când va fi livrată marfa.

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare, de la primirea produsului. În cazul omiterii acestei clause, produsul este considerat livrat. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Fără a aduce atingere art. 10, perioada de retragere menţionată  expiră în termen de 14 zile de la:

a)              data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;

b)              ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră  în posesia fizică  a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau:

c)    în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate.

Profesionistul Paine la Larisa SRL rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.

Profesionistul rambursează sumele menţionate, folosind aceleaşi modalităţi de plată  ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.

Profesionistul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de profesionist, SC Paine la Larisa SRL.

Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, în cazul contractelor de vânzare, profesionistul poate amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către profesionist, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care Paine la Larisa SRL acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator. În cazul contractelor în afara spaţiilor comerciale, în cazul cărora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poştă.

Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-şi exercita dreptul de retragere. Indiferent de situaţie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor în cazul în care profesionistul a omis să îl informeze cu privire la dreptul de retragere.

Consumatorul are opţiunea de a include sau de a nu include datele sale cu caracter personal în baza de date în vederea furnizării de produse, dar în acest caz, acesta nu va putea efectua o comandă către SC. Paine la Larisa SRL.

 Consumatorul are dreptul la acces la date - conform art. 13 din Legea 677/2001, orice persoană vizată are dreptul de a obține de la operator, la cerere (în mod gratuit, pentru o solicitare pe an), confirmarea faptului că datele sale personale sunt sau nu sunt prelucrate de acesta.

Dreptul de intervenție asupra datelor - conform art. 14 din Legea 677/2001, ) – orice persoană vizată are dreptul de a obține, în mod gratuit, de la operator, printr-o cerere întocmită în formă scrisă, datată și semnată: rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea datelor a căror prelucrare nu este conformă legii, în special a datelor incomplete sau inexacte

 

4. Produsele

Magazinul electronic www.delicateselarisa.ro, prin SC Paine la Larisa SRL comercializează accesorii şi decoruri de cofetărie. Pentru fiecare produs afişat pe site din meniurile Produse Noi sau Categorii, firma se obligă să afişeze toate detaliile tehnice necesare vânzării produselor sau caracteristicile esenţiale ale acestora, care să permit clientului recunoaşterea produsului şi eventual compararea lui cu alte produse. Caracteristicile acestor produse pot fi modificare, fără a înştiinţa în preaviz consumatorii. Fotografiile aferente produselor, pot fi uneori doar cu titlu de prezentare, produsele livrate fiind în unele cazuri uşor diferite prin culoare.

Produsele comercializatede de SC. Paine la Larisa SRL au termenul de valabilitate inscripţionat pe ambalaj de către producător, acolo unde este cazul pentru produsele alimentare.

Produsele pot fi vizualizate pe site fie alegând opţiunea de meniul Categorii, care include şi submeniurile semnalate cu un simbol în faţă, fie alegând opţiunea Brand-uri, adică organizarea produselor după numele de producător.

 

5. Preţurile

Preţurile afişate pe www.delicateselarisa.ro sunt exprimate în Lei şi includ TVA. Factura se emite la preţul afişat pe site în momentul efectuării comenzii. Factura nu cuprinde şi costul de transport, deoarece acesta se achită în momentul primirii coletului către firma de curierat. Preţul mediu pentru transport este de 25 de lei, tva inclus pentru un pachet simplu de până la 1 kg. Kilogramul aditional este de 1, 21 lei. La comenzi de peste 400 de lei, transportul este gratuit şi în ţară. Pe raza municipiului Iaşi, la comenzile de peste 50 de lei, transportul este gratuit.

 

6. Oferte

Periodic, în meniul de oferte vor fi afişate anumite produse, care vor avea un preţ redus faţă de preţul initial, care se afişează cu o linie tăiată. La demararea unei comenzi, facturarea pentru aceste produse reduse, se face către clienţi în perioada cât oferta este valabilă.

 

7. Plata

Plata corespunzătoare comenzii se face ramburs în momentul în care se primeşte pachetul. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării prim e-mail a comenzii. A doua opţiune de plată este  prin transfer bancar sau plată online  24 Banking în contul IBAN al firmei Paine la Larisa pe baza facturii emise. Preţurile exprimate pe site conţin TVA. Preţul final, pe care clientul îl plăteşte nu are inclus şi costul transportului, care se achită numerar către firma de curierat, în momentul primirii coletului, în funcţie de greutatea acestuia.

La comenzi de peste 300 de lei, transportul este gratuit. Transportul gratuit nu se calculează şi la produsele aflate la promoţie.

 

8. Returul produselor

În cazul în care nu eşti mulţumit de produsele Paine la Larisa, poţi returna comanda în termen de maxim 14 zile lucrătoare de la data primirii acesteia, urmând ca suma de lei corespunzătoare comenzii să fie returnată în maxim 14 zile de la reprimirea produselor prin curier, într-un cont bancar specificat de client. Costurile de livrare/returnare în acest caz sunt suportate de Paine la Larisa.

Pentru procedura de retur sunt necesare datele de logare ale utilizatorului şi numărul comenzii/facturii pentru a putea dovedi achiziţionarea produselor.

Returnarea produselor non-alimentare sau a acceoriilor se face în aceeaşi stare în care au fost livrate, adică ambalaj intact, fără semne de folosinţă sau uzură, pentru a fi acceptate de către Paine la Larisa. Nu acceptăm returnarea de Produsele Alimentare, din motive de siguranţă alimentară.

 

9. Abonarea sau dezabonarea la newsletter.

Pentru a fi mereu la curent cu noile produse, cu ofertele speciale sau promoţiile Paine la Larisa, aveţi opţiunea, atunci când vă creaţi cont pe site să bifaţi şi abonarea la acest serviciu. Acesta este presetat pe NU, atunci când vă înscrieţi. Ulterior, după crearea contului, aveţi posibilitatea de a accesa această opţiune de abonare-dezabonare Newsletter.